Thursday, March 10

Drama Slot Telenovela TV3

Sinopsis Mari Mar
Mari Mar telenovela akan datang ke tv3, sebuah remake dari telenovela popular Latin tahun 90-an yang dibintangi Thalia. Ini yang versi Filipina pulak. Mari Mar akan mula tayang pada 9 Feb 2011,3 ptg, Isnin -- Khamis kalau tak silap saya. Peminat peminat telenovela..melekat depan tv le nanti hehe!! Barisan pelakon dalam Mari Mar ialah Marian Rivera sebagai Mari Mar Perez/Bella Aldama dan hero

Dingdong Dantes sebagai Sergio Santibanez. Marian Rivera bintang Filipina yang seksi meksi ni berumur 27 tahun, seorang pelakon, penyanyi dan penari.

Salah satu gambar Marian Rivera

Lupita berkahwin dengan Gustavo dan melahirkan anak perempuan, tapi mak mertua si Lupita ni tak suka kat dia, jadi mak mertua dia ni punupah le seorang lelaki untuk jadi “kekasih ” Lupita sebab nak putuskan hubungan dengan Gustavo. Rancangan mak mertua dia berjaya apabila Gustavo percaya bini dia ni curang. Lalu Lupito dan anak perempuannya dihalau keluar.

Akhirnya Gustavo sedar ibunya yang merancang semua tu, tapi keadaan dah terlambat apabila Lupita dan anak mereka Marimar tak dapat dijejaki. Ok dah tau Marimar nama anak perempua Lupita ni le jadi tajuk telenovela ni…ahak!!

gustavo ni pun merajok le sebab ibunya dah tipu dia, lalu dia pun pergi membawa hati yang lara dan kecewa selama tujuh tahun…gedebuk..gedebak..dah tujuh tahu..mak Gustavo pun meninggal le..dia wariskan harta yang banyak…apa lagi Gustavo pun kaya le..heheh!! Tup tup Gustavo terjumpa pulak kawan dia bernama Silva yang memberitahu hal Lupita dan Marimar, Gustavo pun berjaya le bertemu semula isteri dan anaknye. Lupita pun dah maafkan Gustavo. Insiden tak diingini berlaku, Lupita telah terlibat dalam kemalangan kapal terbang, pesawat jatuh ke laut, Lupita meninggal, manakala Marimar pulak hilang.

Marimar ni akhirnya dijumpai oleh Cruz dan Pancho, ketika dia terdampar di sebuah pulau, Marimar ni pulak hilang ingatan akibat kemalangan, dia tak ingat apa dah jadi kat dia. Marimar dibesarkan oleh Cruz dan Panco dia bertukar menjadi perempuan yang cantik jelita dan naif, seksi ..hehehe!! main kat pulau kan seksi le.

Marimar ni pulak berkahwin le dengan Sergio dan dia tinggal dengan mak muda ayah Sergio, Mak muda ni namanya Angelika yang jahat suka seksa Marimar…pulak dahhh!! Sergio hilang entah ke mana, dan Sergio tak tau Marimar ni mengandung…adui panjang berjela haih cerita heheh!!

Marimar pun lari le dari Angelika sebab mak muda tu nak bunuh dia. Marimar bekerja sebagai pelayan satu tempat ni, dia tak tau tempat tu kepunyaan bapa kandungnya yang terpisah masa kemalangan dulu..last last bapa dia tau jugak le Marimar ni anak dia. Lepas tu Gustavo pun meninggal, dia telah serahkan harta kepada Marimar. Marimar telah bertukar nama kepada Bella Aldama.
adakah Sergio dapat mencari Marimar dan anak mereka…

Saksikan Mari Mar di Slot Telenovela Tv3

No comments:

Post a Comment